Pilates lekce s pomůckami i bez

V tomto kurzu naleznete zdravotně laděné lekce zaměřené na různé části těla….cílem je během 16 dní probudit celé tělo funkčním a inteligentním cvičením za pomoci Pilates pomůcek. Lekce jsou delší než v kurzu Restartuj se pohybem - trvají zhruba 20-35 minut. Za sebou jsou řazeny tak, abyste systematicky rozpohybovali, zmobilizovali a zpevnili celé tělo. Jedná se o naše první lekce točené v době covidové, proto část z nich je točená ve studiu a část v přírodě. Během těchto 15 dnů se naučíte pracovat se svým tělem a lépe ho vnímat. Budete vědět, jak si pomoci od bolesti zad, zmobilizujete velké klouby a zpevníte střed těla. K jednotlivým lekcím se můžete vracet stále dokola nebo si výzvu zacvičit od začátku znovu. Budete potřebovat (odkaz na web)

Pro slevový kód na tyto pomůcky nám prosím zavolejte, nebo napište.

Dokončeno:

Rozpis lekcí

Uvolnění beder

Také vás čas od času, anebo celkem pravidelně, trápí bolest beder? Tato rutina zdravotních cviků s ježkem a Sballem pro uvolnění bederní části páteře Vám přinese úlevu. Lekce je pomalá, důraz je na preciznost provedení jednotlivých cviků, dech a správné nastavení těla.

Uvolnění hrudníku

Tuhý hrudník bývá často příčinou problémů s bederní nebo krční páteří. V této lekci použijeme válec, jako jednu z nejlepších pomůcek pro uvolnění hrudní páteře. Postupně vystřídáme flexi, extenzi, úklony i rotace tak, aby došlo k celkové úlevě v této části těla.

S-ball a židle

Kombinace židle a malého S-ballu je skvělá třeba pro cviky do kanceláře. Tentokrát si zacvičíme větší část lekce v sedě na židli, kde postupně rozpohybujeme hrudník, uvolníme lopatky a ramena. Nechybí ani série na sílu nohou ve stoje.

Fasciální stretching

Lekce zaměřená na práci s fasciálními řetězci - předním, zadním, laterálním i spirálním. Všechny tyto řetězce propojují jednotlivé svaly v těle a při jejich uvolnění dochází k velkému pocitu úlevy a svobodě pohybu. Připravte se na více dynamickou lekci, důraz je přitom ale na preciznost i plynulost provedení jednotlivých cviků.

Theraband a kyčle

Lekce je zaměřená na práci s kyčelními klouby za použití odporové gumy. Nejprve protáhneme iliopsoas v rytíři, rozpohybujeme pánev a uděláme si kruhy v kyčlích. Na závěr posílíme zevní rotátory kyčlí a hýždě.

Chodidla s ježkem

Naše chodidla si zaslouží speciální péči, jsou naší základnou a odvíjí se od nich celé držení těla. Většinou bývají zavřené v nevhodných botách, a tak ztrácejí svou sílu i pružnost. V této lekce nejdříve chodidla uvolníme a poté procvičíme příčnou i podélnou klenbu pomocí ježka.

S-ball 1

Pojďme společně procvičit celé tělo pomocí malého S-ballu, který nás krásně navede do jednotlivých cviků. Lekce začíná zahřátím a mobilitou páteře ve stoje. Poté střídáme různé Pilates pozice, v kterých posílíme hlavně všechny břišní svaly. Zároveň se protáhneme a zmobilizujeme celou páteř.

Pilates na míči

Velký míč je výzva pro naši stabilitu. Důraz je na to, aby každá část našeho těla, která se míče dotýka, do něj vytvářela tlak tak, aby se zapojily hluboké stabilizační svaly. Důležitá je i vhodně zvolená velikost míče - v sedě na míči byste měli mít pánev výš než kolena. Balón byl měl být hodně nafouknutý. V této lekci začneme mobilizačními cviky v sedě na míči a pak plynule měníme pozice na břiše, na zádech a na boku tak, abychom protáhli i posílili celé tělo.

Lekce s ručníkem ala Flowin

Jedna z prvních lekcí natočených v době covidové....:-) Flowin je pomůcka využívaná ve fitness centrech pro třecí silový trénink. Krásně se dá ale nahradit složenými ručníky, kterými pohybujeme po kluzkém povrchu, jako jsou třeba parkety nebo lino. Na začátku lekce se zahřejeme s delším ručníkem, a poté využijeme 2 menší ručníky složené na čtvrtiny pro pohyb dolních končetin a rukou. Tato lekce bude určitě silovou výzvou pro vaše celé tělo...

Theraband a ježek

V této lekci nejdříve probudíme pomocí ježka chodidla a poté budeme pracovat s therabandem. Právě odporová guma nám dodá silový element pro celé tělo, takže určitě budou hodně pracovat vaše paže, střed těla, i hýžďové svaly.

S-ball 2

V této lekci použijeme malý i velký Sball jako dopomoc pro jednotlivé Pilates cviky. “Warm up” uděláme ve stoje a budeme pokračovat cviky na podložce, a tak pracovat na síle i elasticitě celého těla.

Pilates s pomůckou

V této historicky první online lekci Remedy Pilates použijeme ručník a procvičíme celé tělo. Po warm upu ve stoje plynule přejdeme na podložku, kde si zacvičíme jak pozice silové, tak i mobilizační. Zařazené jsou i cviky na fascie.

Pilates na židli

Židli máme všichni vždy po ruce. Naučíme se jií využít novými způsoby, tak, abychom procvičili celé tělo. Po rozpohybování páteře a hrudníku zaktivujeme střed těla a uděláme si i sérii na posílení dolních končetin ve stoje. Pilates cviky, které znáte z podložky, modifikujeme do sedu i stoje.

Sball na pláži

Pojďte si společně zacvičit lekci s S-ballem u oceánu. V této krátké lekci si posílíme břišní svaly, uvolníme hrudník a na závěr si uděláme i pár kliků.

Theraband ruce a nohy

Tato silová lekce je plná funkčních cviků pro vytvarování dolních a horních končetin. Střídáme pozice v sedě na židli, ve stoje a v kleče na kolenou za pomocí odporové gumy.

Břicho a S-ball

Sball je skvělá pomůcka, která navádí tělo do 3D pohybu. V této lekci ho použijeme pro vypodložení těla různými způsoby tak, abychom posílili jak core, tak spodní část přímého břišního svalu i svaly šikmé. Zítra rozhodně ucítíte, že vaše bříško pracovalo.

Heading

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.